ÁSZF – legyelszep.hu
AZ ONLINE SZÉPSÉGSZALON

ÁSZF

Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák See You Kft. mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vedd igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetértesz, és kötelező érvényűnek tekinted magadra nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal. A jelen ÁSZF 2017.11.13. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad.

A  honlapon (legyelszep.hu) található tartalom tekintetében Szolgáltató fenntart minden jogot. Előzetes írásos hozzájárulás nélkül a honlapon található bármely tartalom terjesztése, publikálása nem engedélyezett.

A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

SZOLGÁLTATÓ ADATAI

Cégnév: See You Kft.

Székhely: 6400 Kiskunhalas, Bethlen G tér 6. I. em. 5.

Adószám: 24889166-2-03

Cégjegyzék szám: Cg. 03 09 127465

Szerződés nyelve: magyar

Elektronikus elérhetőség: info@seeyou.hu

Telefonos elérhetőség: +36 20 311 9875

Számlaszám: 10402568-50526778-48891002 (K&H)

A tárhelyszolgáltató elérhetőségei: Tárhelypark Kft.  Shopify Inc.

FOGYASZTÓ/FELHASZNÁLÓ

Jelen ÁSZF rendelkezései értelemszerűen irányadóak a honlapot Felhasználóra és a honlapról rendelő Fogyasztóra is. Így ahol az ÁSZF Fogyasztót jelöl, úgy az alatt az adott esetben a Felhasználót is érteni kell.

MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE

A megjelenített termékek kizárólag a Webáruházon keresztül, online rendelhetőek meg, futár által történő házhoz szállítással.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 27%-os ÁFA-t, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.

Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a Szállítási feltételek menüpont alatt megtalálható.

Fogyasztó a webáruházban termékkategóriák szerint böngészhet a Termékek között. A termékre kattintva részletes tájékoztatást kaphat a termék áráról, tulajdonságairól. Az itt található termékfotók eltérhetnek a valóságtól, bizonyos esetben illusztrációként szerepelnek.

RENDELÉS MENETE

A termék kosárba helyezése és a megrendelés nem regisztráció köteles!

A ’kosárba teszem’ gombra kattintva lehet a kosárba helyezni termék(ek)et. A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével lehet ellenőrizni, szerkeszteni. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, valamint ki lehet választani a legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot, illetve törölni az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, a „vásárlás folytatása” gombra kattintva lehet megtenni. Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött akkor a Fizetés gombot megnyomva véglegesíthető a megrendelés.

Miután Fogyasztó véglegesítette a rendelést,Szolgáltató a megadott e-mail címre küld egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelés adatait. Amennyiben ez nem érkezik meg, a rendszer nem fogadta el megrendelést. Ilyen esetben a megadott e-mail címen lehet jelezni: info@legyelszep.hu

Miután a megrendelés feldolgozásra került, a megadott e-mail címen Fogyasztó kap egy visszaigazolást. A termék kiszállítására csak ezt követően kerül sor. Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható.

ONLINE BANKKÁRTYÁS FIZETÉS

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

A Barion működéséről részletes itt olvashatsz: https://www.barion.com/hu/

A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA

Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében 2 - 3 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nem áll rendelkezésre, Szolgáltató haladéktalanul tájékoztatja Fogyasztót, valamint a fizetett összeget legkésőbb 14 napon belül visszatéríti.

A MEGRENDELT TERMÉK ELLENÉRTÉKÉNEK ÉS A HÁZHOZ SZÁLLÍTÁS DÍJÁNAK FIZETÉSÉNEK MÓDJA

Utánvéttel történő teljesítés: A terméket a megbízott MPL futárszolgálat szállítja ki a megadott címre, ahol a termék, vagy termékek számla szerinti árát és a szállítási költséget a futárnak kell kifizetni.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát és a garancialevelet a csomag tartalmazza.

HÁZHOZ SZÁLLÍTÁS DÍJSZABÁSA

A házhoz szállítás díja (14.999 Ft rendelési értékig) egységesen 1390 Ft.

A házhoz szállítás 15.000 Ft rendelési érték felett ingyenes.

SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐ

Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számított 2 – 3 munkanap.

HÁZHOZ SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK

A webáruház által kapott megrendeléseket kizárólag az MLP futárszolgálat futárai kézbesítik. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik. Az MPL ügyfélszolgálata a 06-1-333-7777 telefonszámon érhető el. A csomagok nyomon követhetőek ide kattintva.

Fogyasztó kizárólag abban az esetben rendelheti meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terhelődik, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll Szolgáltató módjában ismételten elindítani.

ELÁLLÁS JOGA

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. A fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az üzemeltetőnek visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.

Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles Szolgáltató a Fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a szállítás díját is. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.

Szolgáltató követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyelj a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a fogyasztót terhelik.

Természetüknél fogva higiéniai termékeknél (egészségügyi okokból) ha fogyasztó felbontja, csomagolását eltávolítja, NEM élhet az elállási joggal. Ilyenek a használt borotvák, szakállnyírók, orrszőrvágók, kozmetikai termékek, stb.

JÓTÁLLÁS

Szolgáltató az elektromos termékekre (jótállás szabályait tartalmazó 151/2003. Korm. rendelet alapján) 1 év jótállást (garanciát) vállal. A jótállás időtartamát (amely legalább 1 év) minden esetben feltünteti a termékek oldalain. A jótállás időtartama a termék átvételétől számítódik.

A vásárlót a jótállás joga akkor nem illeti meg, ha a hiba a termék fogyasztó részére való átadását követően keletkezett. A megjelölt rendelet alá nem tartozó termékek tekintetében a gyártó által biztosított jótállási idő a termék mellett feltüntetésre kerül. Ezzel kapcsolatos problémák felmerülése esetén a szolgáltató pontos információt tud adni. Jótállás esetében a fogyasztó a jótállási időn belül a meghibásodott termék díjmentes javítása, vagy cseréje illeti meg. A garanciális javítások a gyártási hibából eredő meghibásodásokra terjednek ki. A garancia feltételek a használati útmutatóban levő feltételek betartásával együtt érvényesek.

Ügyintézés folyamata

Egyebekben a jótállásra a Ptk.6.171-173.§-ban foglaltak az irányadóak.

SZAVATOSSÁG

A szolgáltatott termék hibája esetén az üzemeltetővel szemben kellékszavatossági igény érvényesítésének van helye a Ptk. 6:159-167 :§ i szerint. 

PANASZOK INTÉZÉSE

Panaszt írásban, az info@legyelszep.hu e-mail címre kell megküldeni a fogyasztónak. A Fogyasztó és a Szolgáltató közötti vitás ügyeket elsősorban békés úton próbálják rendezni felek. Fogyasztó és a Szolgáltató a jelen ÁSZF hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákkal kapcsolatban az illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak. http://jarasinfo.gov.hu/.